CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 12, 2009

IN MEMORY

macam2 gaya kawan2 aku ni...hehe yang pasti this is the nice pic


Ni pic kat air terjun..sweet pic

ASSALAMUALAIKUM..
lama dah x bersua..emm...rindu plak kat blog aku nie... ye la lama giler x update..
ari ni last aku guna broadband..so aku rase better aku apdate awal2...
Sempena bulan Ramadhan ni rasenya x terlambat lagi if aku nak wish selamat berpuasa kepada semua umat islam..emmm...sesungguhnya bulan Ramadhan ini adalah bulan yang penuh dengan keberkatan..INSYALLAH..
Semalam 11 september 2009..aku ngan kengkawan pi tangkap gambar ramai2..
emmm x larat rasenya nak p0sing n senyum banyak2...kira ok la..kelakar jugak tengok gelagat budak kelas aku ni..maklumlah lama dah tak tangkap gambar ramai2..
Gambar2 ni InsyaAllah Mek Yu akan edit..hopely cantik2 le...



0 comments: