CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 12, 2009


...KEMBALI BERSUA....

Salam ziarah semua...petang ni aku ngan kak tiqz x turun padang.. kak tiqz letih coz handle pasal debate untuk super junior PPSMI sem 1...rasenya dah 2 hari aku tak turun main hoki ngan classmate aku..huhu nyesal jugak tak turun tapi amanah untuk siapkan essei merdeka kena diteruskan..Alhamdulillah siap gak petang ni..x tau la..hopefuly essei aku diterima..maklumlah last mint buat..emmm sory ek kengkawan if essei untuk class kita tak menang..tapi kalau menang memang aku bersyukur sangat..atleast naik jugak nama class kita..hehe doa2 la menang ekk...untuk maklumat essei 2 bertajuk "PENDIDIKAN NADI NEGRA"...tapi ilustrasi x siap agi..mb aku suruh ayu kot buat..maklumlah dia kan antara student yang pakar gak dalam mengedit gambar ni..harap2 dia nak la wat..tapi aku rase comform dia nak wat nyer..hehe ):


Kepada kawan ku bernama HASHIDA yang tinggi lampai tu sory sangat coz dah janji ngan kau nak turun padang sama2 setiap petang tapi dah 2 hri aku x turun..hehe ye la nak siapkan essei..nasib baik sempat siapkan..enjoy gak jog n main hoky or basket ball ngan kau..mb esok aku turun k..kita release our 10tion..


Kepada semua classmate aku berhati- hati dengan our lec (Cik ASiah)...ingin diingatkan setiap hari rabu..kita semua dikehendaki berada di class sebelum pukul 8..diharapkan peringatan ini dapat membuatkan kita semua untuk menuju ke class lebih awal..maklumlah our lec ni sangat puncual..hehehhe...bertindak sebelum kejadian semalam (HARI SELASA) berulangi... walaupun Cik Asiah bersikap begitu namun beliaulah yang bakal menjadikan kita sebagai guru yang lebih berdispin dan berketerampilan untuk masa akan datang..
Sekian,Wassalam


0 comments: